+38 (050) 998-21-88

+38 (067) 279-04-77

+38 (093) 127-85-99

+38 (048) 735-04-53

[email protected]

Новая система регистрации в визовый центр в Киеве от 3.10.2016

  • Новая система регистрации в визовый центр в Киеве от 3.10.2016

    НОВА ПРОЦЕДУРА РЕЄСТРАЦІЇ ДО ПУНКТУ ПРИЙОМУ ВІЗОВИХ АНКЕТ ДО ПОЛЬЩІ В КИЄВІ

    Починаючи з 3 жовтня 2016 року буде запроваджено нову процедуру реєстрації до Пункту Прийому Візових Анкет до Польщі у Києві, згідно з якою отримання реєстрації відбудеться безпосередньо після оплати в найближчому відділенні Кредо Банку чи Ідея Банку. 

    Процедура реєстрації до ППВА міста Києва: 

    Крок 1: Визначте, чи документи можуть бути подані в ППВА м. Києва (відповідно до прийнятих правил, документи на національні візи можуть бути прийняті на підставі реєстрації у відповідному консульському окрузі, тоді як на Шенген можуть бути прийняті на підставі довідки з місця роботи чи навчання [не стосується віз на роботу].

    Крок 2: Відвідайте будь-яке відділення Кредо Банку чи Ідея Банку та передплатіть сервісний збір на підставі оригіналу Вашого закордонного паспорта. У випадку здійснення оплати за члена подружжя / неповнолітніх дітей, надайте оригінали документів, що підтверджують родинні зв’язки та їхні закордонні паспорти. Під час здійснення оплати оберіть категорію візи (С – віза Шенген, інші цілі крім туризму, наприклад, бізнес, спорт, культура, лікування, відвідини і т.д., Т – віза Шенген туристична, D – Національна віза, наприклад, для роботи, навчання), Код ППВА KV – Київ та вкажіть дійсний номер Вашого телефону. Після здійснення оплати Ви отримаєте унікальний код PTN для реєстрації. Зауважте, ППВА у Києві приймає документи заявників, які проживають / прописані на території, яка належить до територіальної компетенції Консульського Відділу Посольства РП в Україні, тобто у м. Київ, Київській, Черкаській, Чернігівській чи Кіровоградській області. Отримати більше інформацію про територіальну компетенцію Генеральних Консульств РП в Україні – натисніть тут ВАЖЛИВО: Просимо впевнитися, що наданий Вами номер телефону є правильним та доступним та належить Вам. У випадку, якщо Вами буде наданий невірний номер телефону, або номер телефону належить третій особі, здійснення реєстрації буде неможливим, у зв’язку з чим Вам буде здійснено повернення коштів.

    Крок 3: Протягом 24 години після здійснення оплати, отриманий Код від банку (PTN) буде активований через систему реєстрації. Реєстрація дати і часу подачі документів відбудеться автоматично. Статус банківського коду (PTN) можна перевірити за посиланням 

    Крок 4: Після призначення дати на подачу документів оператор колл-центру зв’яжеться з Вами в телефонному режимі з 9:00 до 21:00 з понеділка по суботу (крім вихідних днів).

    Крок 5: Коли оператор з Вами зв’яжеться він поінформує про автоматично зарезервовану дату і час подачі Вами документів у ППВА. У випадку, якщо Вами буде підтверджено зазначену дату і час подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором в системі. У зазначений час Вам необхідно буде особисто подати документи до ППВА (список необхідних документів можна знайти за посиланням http://polandvisaukraine.com/). 

    Крок 6: Якщо запропонована дата на подачу документів не буде Вас влаштовувати, оператор скасує реєстрацію. Наступна дата і час подачі документів буде автоматично вибрані системою і Вам необхідно очікувати наступний дзвінок від оператора колл- центру. 

    Крок 7: Після повторного дзвінка з колл-центру, оператор поінформує Вас, про другий автоматично зарезервовану дату і час подачі документів у ППВА. У випадку підтвердження Вами дати і часу подачі документів, реєстрація буде підтверджена оператором у системі. У призначений час Вам необхідно особисто звернутись до ППВА для подачі документів. 

    У випадку Вашої повторної відмови від запропонованої дати і часу подачі документів відповідний код буде деактивовано. Заявнику необхідно буде звернутися до ППВА для повернення коштів. Одночасно Ви можете знову оплатити сервісний збір та отримати нову реєстрацію – у разі необхідності.

    Важлива додаткова інформація: кількість заявників у родині – 5 осіб. Кожна наступна особа з родини має подати свій власний номер телефону під час здійснення оплати. Усі члени родини повинні здійснювати подачу документів на ту ж саму категорію візи, і той же ППВА. У випадку, якщо хтось із членів родини планує подавати документи до іншого ППВА чи на іншу категорію візи, необхідно здійснювати оплату окремо.

    Процедура повернення коштів: 

    • Особисто зверніться до будь-якого ППВА і напишіть прохання про повернення коштів.
    • VFS Global перевірить надані Вами дані та надішле відповідні інструкціїї до банків.
    • Банки поінформують Вас про можливість отримання коштів за допомогою СМС повідомлення.